Płatności za obiady szkolne będzie można dokonywać TYLKO PRZELEWEM na rachunek bankowy szkoły:
Nr rachunku bankowego: 82 8786 0001 0001 1585 2001 0001
Szkoła Podstawowa w Solcy Wielkiej
Solca Wielka 58, 95-035 Ozorków
Podając w treści przelewu: Nazwisko i imię dziecka, klasę oraz miesiąc, za który dokonywana jest wpłata
WAŻNE! Prosimy o dokonywanie wpłat na dany miesiąc od pierwszego dnia miesiąca, nie w ostatnich dniach miesiąca kończącego się (np. za październik trzeba dokonać wpłaty od 1 października – nie można wpłacić na październik w ostatnich dniach września)
Od 1 lipca 2021r. można składać wnioski o świadczenie z programu „Dobry Start”. W roku szkolnym 2021/2022 wniosek o świadczenie z programu Dobry Start można złożyć wyłącznie drogą elektroniczną – za pomocą portalu Platformy Usług Elektronicznych (PUE) ZUS, bankowości elektronicznej lub portalu Emp@tia. ;Od 1 lipca 2021r. można składać wnioski o świadczenie z programu „Dobry Start”. W roku szkolnym 2021/2022 wniosek o świadczenie z programu Dobry Start można złożyć wyłącznie drogą elektroniczną – za pomocą portalu Platformy Usług Elektronicznych (PUE) ZUS, bankowości elektronicznej lub portalu Emp@tia. ;Świadczenia będą wypłacane wyłącznie na rachunki bankowe. Obsługą świadczeń od tego roku zajmuje się ZUS. Wnioski można składać od 1 lipca do 30 listopada 2021 r. Świadczenie z programu Dobry Start przysługuje w wysokości 300 zł - raz w roku - na dziecko uczące się w szkole, aż do ukończenia przez nie 20. roku życia lub 24 lat w przypadku dzieci z niepełnosprawnościami.